loading...
المنتور لاور
ستاره درخشش بازدید : 179 سه شنبه 30 مهر 1398 نظرات (0)

با شنیدن واژه‌ی “مدیترانه ای” چه چیزی به ذهن شما می‌رسد؟ غذاهای مدیترانه ای؟ ترانه‌های مدیترانه‌ای؟ دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای چیزی است که از خواستگاه دریای مدیترانه و کشورهای حاشیه آن برخواسته است.

ترکیی از المان‌هایی که خورشید و دریا را به خانه می‌آورند در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای به چشم می‌خورد. این سبک از دکوراسیون به دلیل آرامش و زیبایی که با خود دارد در سطح جهان بسیار محبوب است. شاید دلتان بخواهد که خانه ایده‌آل‌تان را به سبک ایتالیایی بسازید و یا قصد دارید دستی به دکوراسیون داخلی خانه بکشید و زیر و بم همه چیز را تغییر دهید تا دکوراسیون داخلی خانه را به سبک و سیاق خانه‌های مدیترانه‌ای در آورید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های دکوراسیون مدیترانه ای آشنا کنیم.

معماری مدیترانه ای

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای رد پایی از طبیعت در جای جای خانه احساس می‌شود. اما شاید این سوال در ذهن شما پدیدار شود که اصلا سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی چیست؟

اصالت این سبک و دیزاین محبوب از کشورهای شمال دریای مدیترانه از جمله اسپانیا، ایتالیا و یونان نشأت می‌گیرد. دکوراسیون داخلی در سبک مدیترانه‌ ای از سمت از یونان تا اسپانیا با تفاوت‌های اندکی روربرو است. اما در این مطلب با ویژگی‌های کلی یک خانه مدیترانه‌ ای تمام عیار آشنا خواهید شد.

دکوراسیون مدیترانه ای

دکوراسیون سبک مدیترانه‌ای به چه معنا است؟

جذابیت اغوا کننده سبک مدیترانه ای موجب شده تا در سرتاسر دنیا به عنوان یک سبک محبوب اجرا شود. در سبک مدیترانه ای ویژگی‌های زیر بسیار برجسته هستند:

  • پنجره‌های بیرونی بزرگ
  • استفاده از برخی المان‌های سبک راستیک و روستایی
  • سقف کاشی کاری شده
  • گچبری
  • نمای آجری
  • عدم وجود در و پنجره‌های مستطیلی و مربعی
  • استفاده از رنگ‌های خالص و ساحلی
  • فرش و کفپوش‌های نرم و لطیف
  • استفاده از الگو و بافت
  • پرده‌های مدیترانه ای

محیط خانه‌هایی که به سبک مدیترانه ای طراحی شده ‌اند ظاهر بسیار شیک و لوکسی دارند اما در عین حال راحت و مملوء از آرامش هستند.

دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش ملک 

فایل اجاره آپارتمان در دروس و اجاره آپارتمان در پاسداران برای شمایی که در منطقه دروس و پاسداران تهران به دنبال اجاره آپارتمان دلخواه خود می‌باشید

طراحی خانه به سبک مدیترانه ای

نماد هر رنگ دکوراسیون سبک مدیترانه ای

مهم ترین چیزی که در خانه های مدیترانه ای به چشم می‌خورد نحوه تلفیق بافت و رنگ‌ها با یکدیگر است. تمامی رنگ‌های بکار رفته در این سبک از طبیعت نشأت می‌گیرند و ردپایی از رنگ‌های گرم و ساحلی را می‌توان در آن یافت.

در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای اگر از رنگ زرد استفاده شود به معنی مهمان کردن خورشید در فضای خانه است.

استفاده از رنگ آبی یادآور دریای مدیترانه و سواحل کشورهای اطراف آن است.

رنگ‌های گرم و قوی مانند قرمز و نارنجی از ایتالیا، رنگ‌های ساحلی از یونان و سایر رنگ‌های پرنشاط و چشمگیر از اسپانیا سرچشمه می‌گیرد.

 

ورودی خانه در سبک دکوراسیون داخلی مدیترانه ای

همانطور که گفته شد در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای، در و پنجره های مستطیلی که دارای گوشه باشند به چشم نمی‌خورد. یکی از دلایل خاص و زیبایی سبک معماری مدیترانه ای وجود طاق و انحنا در نقاط مختلف خانه است.

وجود طاق‌های زیبا و جذاب در ورودی خانه از نماد سبک معماری و دکوراسیون مدیترانه ای است. درهای ورودی عموماً چوبی و طاقی شکل هستند که انواع گیاهان رونده بر روی آن جلب توجه می‌کند.

استفاده از کفپوش مرمر و سرامیک در مسیر ورودی خانه های مدیترانه ای بسیار مرسوم است.

 

خانه مدیترانه ای

پنجره‌های بزرگ و  قوس دار

اگر به سبک معماری مدیترانه ای علاقه دارید به انحنا و قوس علاقه نشان دهید. در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای پنجره‌ها را به بزرگ و قوس دار انتخاب می‌کنند تا نور آفتاب مهمان همیشگی خانه باشد. در سبک مدیترانه ای افراد خانه باید با محیط بیرون تعامل داشته باشند که این موضوع در انتخاب پنجره‌های بزرگ و فراخ مشهود است.

پرده در دیزاین مدیترانه ای

پرده پنجره‌ها در سبک مدیترانه ای

پرده‌های مدیترانه ای اغلب سرتاسری و بزرگ و مجلل و گران هستند. در این سبک تأکید بر استفاده از بافت‌های غنی و گرانقیمت است که بافت‌ ابریشمی، پشمی و مخملی بسیار پرکاربرد هستند.

 در دکوراسیون مدیترانه‌ای استفاده از رنگ‌های گرم مانند کرم و سفید بسیار متداول می‌باشد، زیرا این رنگ‌ها فضای خانه را روشن و باصفا می‌کنند.

 

دکوراسیون مدیترانه ای

مبلمان در سبک مدیترانه ای

بهترین انتخابی که می‌تواند برازنده سبک مدیترانه ای خانه باشد انتخاب مبلمانی بزرگ با پایه‌های پهن و کوتاه است. در حالت ایده‌آل این مبلمان از چوب و فرفوژه ساخته شده‌اند.

نکته جذاب در مورد مبلمان مدیترانه‌ای، وجود تزئینات دستی و نقوش گوناگون بر روی سطح پارچه مبلمان است.

 

سبک مدیترانه ای در معماری

اهمیت کاشی در سبک مدیترانه ای

کاشی و موزاییک در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای کاربرد فراوان دارد و یکی از دلایل جذابیت و دلربایی این سبک از دکوراسیون استفاده مبتکرانه از کاشی و موزاییک است. انواع موزاییک‌های کوچک و بزرگ توسط افرادی مبتکر به صورت بی‌نظیری در کنار هم چیده می‌شوند تا نمایی منحصر به فرد را ایجاد کنند.

کاشی کاری عموماً در استخر،مسیر ورودی، دیوارهای آشپزخانه، راهرو، اطراف آینه‌ها دیده می‌شود. در واقع می‌توان از کاشی در هرجایی از خانه که به عنصری از زندگی نیاز است استفاده کرد.

 

فرش در دکوراسیون مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی، گرما و اصالت با خود به همراه دارد. استفاده از فرش در خانه‌هایی با سبک مدیترانه ای بسیار متداول است و حس گرمایی را با خود به همراه می‌آورند.

در سبک مدیترانه ای از فرش‌های دست بافت درجه1 در پذیرایی و فرش بافت دار گرم در اتاق خواب‌ها استفاده می‌گردد.

 

اتاق خواب در سبک مدیترانه ای

اتاق خواب به سبک مدیترانه ای

در اتاق خواب‌های به سبک مدیترانه ای باید به اصل سادگی و در دسترس بودن توجه کرد. دکوراسیون داخلی در این سبک بسیار به سبک روستیک یا روستایی نزدیک است و تیرهای چوبی تقریبا در سقف تمام اتاق خواب‌های ایتالیایی و یونانی به چشم می‌خورد.

در اتاق خواب مدیترانه ای با گرایش ایتالیایی بیشتر از آهن آلات مشکی و پایه‌های منحنی استفاده شده‌است؛ این درحالی است که در سبک مدیترانه ای با گرایش یونانی رنگ‌های سفید و روشن بسیار دیده می‌شوند و چوب در دکوراسیون اتاق خواب کاربرد بسیار دارد. اقلامی همچون تخت خواب، کمد، میز و صندلی از جنس چوب هستند.

استفاده از کوسن و در اندازه و طرح‌های مختلف و چشم نواز در سبک مدیترانه ای بسیار متداول است.

 

آشپزخانه مدیترانه ای

آشپزخانه مدیترانه ای

غذاهای مدیترانه ای بسیار معروف و محبوب هستند. بدون شک تهیه چنین غذاهایی تنها در یک آشپزخانه باز با فضا و تجهیزات کافی ممکن است!

  • در خانه های مدیترانه‌ای، آشپزخانه قلب خانه است و این قسمت از خانه باید وسیع و منظم و سرشار از حس خوب باشد.
  • در این نوع آشپزخانه کابینت‌ها مستقل هستند و از رنگ‌های ملایم بسیار استفاده می‌شود.
  • آبجکت اصلی آشپزخانه سبک مدیترانه ای، یک میز بزرگ در مرکز آشپزخانه است که کارهای اصلی و آشپزی بر روی این میز انجام می‌گیرد.
  • ترکیبی از رنگ قهوه‌ای، کرم و آبی فیروزه ای فضای آشپزخانه را بسیار جذاب می‌کند.
  • درب‌های طاقی شکل چوبی و لوازم آشپزخانه به رنگ آبی آرامش ساحل و دریا را به ارمغان می‌آورند.
  • در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای از عناطر قدیمی و ساده بسیار استفاده شده‌است و این موضوع در آشپزخانه این سبک از معماری به چشم می‌خورد. به همین دلیل تجهیزات آشپزخانه اغلب از جنس چوب ساخته شده‌اند.
  • می‌توانید از صندلی های پرز دار در قسمت‌های خالی آشپزخانه استفاده کنید.
 

سبک مدیترانه ای

پاسیو یا حیاط خلوت در سبک مدیترانه ای

پاسیو و حیاط خلوت های سبک مدیترانه ای بسیار دل انگیز هستند و به قطع می‌توان گفت بودن در چنین فضایی زندگی در بهشت را تداعی می‌کند.

در این سبک عموماً از نشیمن‌های رنگ روشن با اسکلت چوبی یا فلزی مشکی استفاده می‌شود و کوسن‌هایی به رنگ‌های گوناگون بر روی نشیمن و مبلمان قرار دارند.

در اطراف پسیو گیاهان مختلفی به چشم می‌خورند که برخی از آنان به صورت رونده در اطراف قوس ساختمان رشد کرده و برخی در باغچه‌هایی کاشته می‌شوند تا منظره ای استثنایی را به وجود بیاورند.

بام دروس مرجع بهترین املاک تهران در منطقه 3 و حومه 

جهت اطلاع از پيش فروش آپارتمان در دروس و رهن آپارتمان در پاسداران تهران کلیک کنید و با مشاور آگهی در تماس باشید

نمای بیرونی خانه به سبک مدیترانه ای

نمای بیرونی خانه به سبک مدیترانه ای

از ویژگی‌های دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای به شما گفتیم اما فراموش نکنید که فضای بیرون و داخل در دکوراسیون با یکدیگر تعامل دارند. یکی از هویت‌های اصلی خانه‌های به سبک مدیترانه ای، نمای بیرونی خانه است که بسیار مجذوب کننده است و طوری طراحی شده‌است تا نسیم در درون خانه در جریان باشد.

نمای بیرونی خانه های مدیترانه ای چه سنتی , چه مدرن از یک سری فاکتورهای اصلی پیروی می کند که در زیر لیست شده‌است:

  • دیوار بیرونی گچ کاری – اغلب به رنگ‌های کرم و پاستلی
  • بام کم ارتفاع با شیب متوسط – اغلب مایل به رنگ قرمز
  • پنجره و ورودی های قوس دار
  • اغلب حیاط و ایوان ها در سطح بالایی قرار دارند
  • وجود فضایی بزرگی در بیرون خانه و در فضای باز
  •  داشتن حیات خلوت
  • استفاده از فلزات و نرده های فلزی در نمای بیرونی

طراحی خانه به سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای مانند هر سبک دیگری در معماری، دارای المان‌های مختص به خود است. استفاده از رنگ‌های طبیعی و سبک قوس دار در و پنجره‌ها، کاشی کاری و سقف قرمز و آجری رنگ از مشخصه‌های خانه‌های مدیترانه ای می‌باشد.

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای بسیار خیال انگیز و رویایی است و جلوه گر شن‌های ساحل، آب‌های فیروزه ای دریا، آفتاب مدیترانه و شن‌های سفید و سنگ‌های نمک می‌باشد.

در این مطلب برخی مشخصه‌های سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی معرفی و مورد بررسی قرار گرفت. اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید ایده از سبک مدیترانه ای بسیار جالب است. چرا که با روحیات و سبک زندگی مردم ایران سازگار می‌باشد. مطالب دیگر ما را در سایت بام دروس دنبال نمایید.

 

منبع : bamdaroos.ir 

ستاره درخشش بازدید : 101 شنبه 06 مهر 1398 نظرات (0)

هنگام رهن و اجاره خانه و آپارتمان، نکات مهمی وجود که دارد که رعایت آنها فقط به مستاجران محدود نمی‌شود. مالکان نیز باید این نکات مهم را در نظر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شیپور، در حالی که تا دو سه سال قبل امیدی برای خانه‌دار شدن خانواده‌های ایرانی وجود داشت، اما در یک سال گذشته شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته است تا خیلی‌ها به اجاره‌نشینی ادامه دهند. از همین رو بسیاری از مالکان نیز تصمیم گرفته‌اند با توجه به قیمت خرید خانه، املاک خود را برای اجاره بگذارند.

این گرانی‌ها فقط به قیمت آپارتمان در تهران و محلات گران از جمله خانه در دروس و زعفرانیه محدود نمی‌شود و در سراسر کشور افزایش قابل توجهی را در قیمت خانه‌ها شاهد هستیم. اما از آنجایی که حدود ۱۵ میلیون نفر در پایتخت زندگی می‌کنند، قیمت خانه در تهران به صورتی کمرشکن شده که متناسب با آن اجاره‌بها نیز افزایش بسیار زیادی داشته است.

اگر کسی برای فروش آپارتمان در تهران پول لازم نباشد، بیشتر ترجیح می‌دهد ملک خود را برای رهن و اجاره آگهی کند تا ضمن حفظ ملک خود بتواند هر ماه اجاره‌بهای خوبی بگیرد. اما در این بین فرقی نمی‌کند مالک باشید یا مستاجر، مهم این است که هنگام رهن و اجاره آپارتمان یا اجاره خانه باید حواستان باشد نکاتی را در نظر داشته باشید.

در ادامه قصد داریم به مهمترین نکاتی بپردازیم که مالکان هنگام اجاره آپارتمان یا اجاره خانه باید رعایت کنند.

 

عقد قرارداد و قولنامه در مشاور املاک مجاز

بسیاری از موجران و مستاجران به خیال اینکه هزینه اضافی بابت عقد قرارداد نپردازند، خودشان دست به کار شده و یه قولنامه صوری میان خود امضا می‌کنند. با اینکه در صورت نبود مدرک دیگر این برگه می‌تواند مستند باشد، ولی مالکان در صورتی که می‌خواهند هنگام دریافت اجاره بهای ماهیانه، زمان تخلیه در سررسید قولنامه یا حتی دریافت خسارت دچار مشکل نشوند بهتر است قرارداد خود را در یک مشاور املاک رسمی ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

ثبت تمام جزئیات موردنظر

اگر جزئیات خاصی چون سلامت خانه و تجهیزات تحویل داده شده به مستاجر، دریافت چک در ازای اجاره بهای هر ماه، دریافت خسارت در صورت خرابی خانه یا تجهیزات آن، مشترک بودن قبوض، محل پارکینگ و انباری و... برای‌تان اهمیت دارد، حتما آنها را هنگام اجاره آپارتمان یا اجاره خانه قید کنید تا در آینده با مستاجر خود دچار مشکل نشوید.

مشخص کردن هزینه تعمیرات

یکی از مواردی که هنگام اجاره خانه یا اجاره آپارتمان باید کاملا شفاف درباره آن صحبت شود، مشخص کردن هزینه تعمیرات احتمالی و هزینه‌های عمومی است. این مورد جزو موارد مناقشه میان مستاجران و موجران است که بارها دیده شده کار به جاهای باریک می‌رسد.

بهتر است همان ابتدا مشخص کنید که در صورت بروز مشکلات کلی و نیاز به تعمیرات اساسی یا در مورد هزینه‌های مصرفی و تعمیرات جزئی، پرداخت هزینه‌ها با چه کسی است. ضمن اینکه برخی از موارد نیز جزو هزینه‌های عمومی ساختمان است که باید همان ابتدا مشخص شود این هزینه‌ها نیز برعهده چه کسی است.

 

خانه و آپارتمان را آماده کنید

یکی از مهمترین کارهایی که هر موجری باید پیش از اجاره خانه یا اجاره آپارتمان انجام دهد این است که خانه را آماده و بدون مشکل تحویل مستاجر دهد. متاسفانه برخی از صاحبخانه‌ها به ملک خود صرفا به عنوان یک منبع درآمد نگاه می‌کنند و هر سالی بدون انجام هزینه‌های ضروری آن را اجاره می‌دهند. این موضوع تنها باعث اذیت شدن مستاجر می‌شود، بلکه در مرحله اول سبب مزاحمت برای مالک خواهد شد.

چرا که با بروز هر مشکلی مستاجر مجبور است با او تماس بگیرد تا صاحبخانه در جریان مشکل قرار گرفته و آن را برطرف کند. ضمن اینکه هر چه خانه مشکل کمتر و ظاهر بهتری داشته باشد، با قیمت بالاتری اجاره می‌رود.

سخن پایانی

این روزها که اجاره‌نشینی نسبت به گذشته افزایش داشته است و با بالا رفتن قیمت خانه و قیمت آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای کشور شاهد ادامه روند مستاجری بسیاری از مردم هستیم، لازم است تا مستاجران و موجران نکاتی را در نظر داشته باشند تا بتوانند با کمترین مشکل مدت زمان اجاره را پشت سر بگذارند.

قیمت خانه در تهران مانند دیگر شهرهای ایران افزایش چشمگیری داشته است و همین موضوع باعث شده مبلغ رهن و اجاره املاک نیز بالاتر برود. از این رو مالکان و مستاجران باید تلاش کنند تا با رعایت تمام نکات لازم مشکلات را به حداقل برسانند.

منبع : isna.ir

ستاره درخشش بازدید : 107 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

افزایش ناگهانی قیمت خانه طی ماه‌های اخیر در تهران شوک بزرگی بود که تغییرات قابل توجهی را در بازار مسکن به وجود آورد. این موضوع باعث شده، مخاطبان هدف بسیاری از خانه‌های لوکس و بزرگ محله‌های گران‌قیمت پایتخت ریزش کند و افراد زیادی توان مالی خرید و سکونت در چنین خانه‌هایی را از دست بدهند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام وب‌سایت کیلید، این جهش قیمت همچنین موجب افزایش تعداد مشتریان خانه‌های کوچک‌تر و ارزان قیمت شد. به همین دلیل در حال حاضر افراد زیادی هستند که به طور مدام در محله‌های مختلف تهران جستجو می‌کنند و دنبال مناطق ارزان‌قیمت برای خرید خانه یا اجاره آپارتمان هستند. ما نیز به بهانه‌ی همین موضوع در این متن به معرفی بعضی از ارزان‌ترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان پرداخته‌ایم. در صورتی که شما هم قصد خرید خانه‌ای ارزان در تهران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

ارزان‌ترین محله‌های تهران در بازار مسکن را بشناسید

همانطور که می‌دانید مناطق شمالی تهران مانند فرمانیه، زعفرانیه، قیطریه، الهیه، تجریش و … از گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران محسوب می‌شوند. علت گرانی خانه‌های این مناطق را علاوه بر موقعیت جغرافیایی می‌توان در معماری، متراژ و امکانات موجود در خانه‌ها دانست. علاوه بر این بخشی از محله‌های شمال شرق و شمال غربی هم در گروه خانه‌های لوکس و گران قرار دارند. از معروف‌ترین این محله‌ها هم می‌توان به خرید و اجاره ملک در پاسداران، خرید و اجاره آپارتمان در دروس، شهرک غرب، سعادت‌آباد، جردن و… اشاره کرد. هر چه از شمال تهران به سمت جنوب آن حرکت کنید قیمت خانه‌ها کمتر خواهد شد. به طوری که محله‌های جنوب شرق، جنوب غرب و جنوب به ترتیب ارزان‌ترین محله‌های تهران برای سکونت هستند. از نظر مناطق ۲۲ گانه‌ی شهرداری مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ را می‌توان در همین گروه قرار دارد. در ادامه بعضی از محله‌های ارزان را بررسی خواهیم کرد.

- شوش: این محله یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهر تهران است که از سال ۱۳۰۶ رشد کرد. در حال حاضر این منطقه رونق سابق خود را از دست داده و یکی از مناطق منزوی پایتخت به حساب می‌آید. قیمت یک خانه‌ی نوساز ۶۴ متری در این محله با دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور حدود ۲۸۰ میلیون تومان است. همچنین یک خانه‌ی ۸۰ متری ۱۰ ساله در محله‌ی شوش مجهز به دو اتاق خواب، پارکینگ موتور، انباری و آسانسور برابر با ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

قیامدشت: از دیگر محله‌های منطقه‌ی ۱۵ است که محل سکونت بسیار از مهاجران جویای کار تهران به شمار می‌آید. قیامدشت برای افرادی که حساسیت زیادی روی محل سکونت خود ندارند، انتخاب خوبی خواهد بود. خانه‌ی ۱۰۰ متری ۲۰ ساله در این منطقه با دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری قیمتی برابر با ۴۰۰ میلیون تومان دارد. علاوه بر این یک واحد آپارتمان ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب در قیامدشت به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان برای فروش در نظر گرفته شده است.

یاخچی‌آباد: منطقه‌ی ۱۶ شهرداری تهران هم در گروه مناطق جنوبی پایتخت است. یاخچی‌آباد از محله‌های قدیمی این منطقه بوده و غالب ساکنان آن ترک زبان هستند. از مکان‌های معروف این محله می‌توان به میدان باربری و راسته‌ی آهن‌فروشان اشاره کرد. خانه‌ای ۴ ساله با متراژ ۶۱ متر در این محله مجهز به یک اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای فروش در نظر گرفته شده است. همچنین خانه‌ای ۲۵ ساله به مساحت ۱۳۵ متر در این محله با سه اتاق خواب، حیاط ماشین رو و انباری حدود ۵۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

- کهریزک: از جنوبی‌ترین محله‌های تهران می‌توان به کهریزک اشاره کرد. این منطقه گرچه از نظر شهرداری بخشی از تهران محسوب می‌شود، اما در عمل باید گفت در حومه‌ی تهران واقع شده است و خانه‌های ارزان قیمتی دارد. به طوری که خانه‌ای ۸۰ متری و نوساز در این محله با دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور حدود ۳۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. خانه‌ی نوساز دیگری هم با متراژ ۱۰۰ متر در این محله دارای دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری، آسانسور و حیاط اختصاصی ۲۰ متری مبلغی برابر با ۴۱۰ میلیون تومان دارد.

- عبدل‌آباد: محله‌ی عبدل آباد تهران سطحی متوسط و پایین دارد و در گروه مناطق ارزان‌قیمت تهران قرار گرفته است. این منطقه نسبت به اغلب مناطق شهر از نظر امکانات شهری محدودیت‌های قابل توجهی دارد. یک خانه‌ی ۵۰ متری ۸ ساله در این منطقه با پارکینگ، انباری، آسانسور و سیستم سرمایشی گرمایشی مناسب حدود ۲۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در همین منطقه خانه‌ای ۸۷ متری، دو خواب، سال ساخت ۹۰ با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت ۵۰۴ میلیون تومان برای فروش در نظر گرفته شده است.

- خانی‌آباد: پایین‌تر از منطقه‌ی ۱۲ محله‌ی خانی‌آباد قرار دارد که از جنوبی‌ترین مناطق تهران است. این خیابان در جنوب خیابان مولوی قرار گرفته و خانه‌های ارزان زیادی در آن وجود دارد. این منطقه خانه‌های قدیمی زیادی دارد که با قیمت مناسب برای فروش در نظر گرفته شده‌اند. به عنوان مثال قیمت یک خانه‌ی ۱۵ ساله‌ی ۴۸ متری در خانی‌آباد با پارکینگ، انباری و آسانسور حدود ۲۴۰ میلیون تومان و خانه‎ای با متراژ ۸۰ متر، مجهز به دو اتاق خواب، انباری و پارکینگ برابر با ۵۸۰ میلیون تومان است.

- شکوفه: اگر دنبال یک منطقه با شرایط مناسب برای سکونت خانواده‌ی خود در جنوب تهران هستید، محله‌ی شکوفه انتخاب معقولی برای شما خواهد بود. چرا که این منطقه نسبت به محله‌های مجاور خود از نظر اماکن و فعالیت‌های فرهنگی شرایط بهتری دارد و می‌توانید از سلامت محیط آن آرامش خیال داشته باشید. همچنین بد نیست بدانید خانه‌های کوچک این منطقه نسبت به متراژ بزرگ‌ترها قیمت منصفانه‌تری دارند. یک خانه‌ی ۲۰ ساله‌ی ۵۷ متری در شکوفه دارای ۱۰ متر پاسیو، بدون پارکینگ، آسانسور یا انباری قیمتی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین خانه‌ای خانه‌ای ۸۳ متری، ۱۵ سال ساخت با دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور حدود ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

- یافت‌آباد: منطقه‌ی ۱۸ شهرداری تهران محله‌های مختلفی دارد که محله‌ی یافت‌آباد هم یکی از آن‌هاست. این محله از قدیمی‌ترین زمین‌های پایتخت محسوب می‌شود و بافت خانه‌های آن بسیار قدیمی و فرسوده هستند. با توجه به اینکه اغلب املاک این منطقه دارای سندهای اوقافی هستند، قیمت خانه‌های محله‌ی یافت‌آباد از سایر مناطق اطراف خود ارزان‌تر شده است. همین موضوع هم دلیلی بوده تا اقشار مختلف جامعه در آن نواحی با هر توان مالی بتوانند کنار هم در محله‌های مجاور سکونت داشته باشند. بنابراین وجود فرهنگ‌های مختلف در این منطقه بسیار طبیعی است. خانه‌ای ۷۹ متری ۱۰ سال ساخت با دو اتاق خواب، پارکینگ، آسانسور و انباری در چهارراه قهوه‌خانه‌ی یافت‌آباد حدود ۳۰۵ میلیون تومان قرار دارد. همچنین برای خرید یک خانه‌ی ۹۳ متری در محدوده‌ی چهار دانگه ۲ سال ساخت با دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور باید حدود ۴۶۵ میلیون تومان هزینه کنید.

- زمزم: این منطقه در جنوب غربی تهران واقع شده و در همسایگی ساوه قرار دارد. وجود قنات‌های مختلف و امتداد یکی از گسل‌های فعال تهران کنار بافت فرسوده‌ی ۷۰ درصدی و تراکم جمعیت ۴ برابری در منطقه‌ی ۱۷ شهرداری این محله را به یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های تهران تبدیل کرده است. این محله خانه‌های ارزان قیمتی دارد و برای افرادی که می‌خواهند به تازگی برای خرید خانه اقدام کنند، گزینه‌های مناسبی دارد. یک خانه‌ی ۵۹ متری ۴ سال ساخت دارای یک اتاق خواب، انباری و آسانسور با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که خانه‌ای با متراژ بزرگ‌تر بخواهید، می‌توانید خانه‌ای ۷۳ متری با دو اتاق خواب، پارکینگ و آسانسور در این محله را با قیمت ۳۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

- شادآباد: اگر دنبال خانه‌ای ارزان‌قیمت در جنوب غربی تهران هستید، محله‌ی شادآباد در منطقه‌ی ۱۸ شهرداری را فراموش نکنید. این محله گرچه از نظر امکانات رفاهی نسبت به مناطق دیگر تهران شرایط مطلوبی ندارد، اما در عوض خانه‌هایی خوش ساخت، مجتمع‌های مسکونی با کیفیت و البته قیمت مناسب دارد. به همین دلیل برای افرادی که دنبال خانه‌ای ارزان هستند، محله‌ی شادآباد می‌تواند انتخاب معقولی باشد. یک خانه‌ی ۵۵ متری دو خوابه، ۱۰ سال ساخت در این محله قیمتی در حدود ۳۵۵ میلیون تومان دارد. علاوه بر این خانه یک خانه‌ی ۱۰۵ متری با دو اتاق خواب، پارکینگ، آسانسور، انباری، بالکن و دو سرویس بهداشتی در حدود ۵۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

- جوانمرد: خیابان جوانمرد قصاب از محبوب‌ترین محله‌های جنوب تهران است. چرا که این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود خانه‌های ارزان قیمت دارد و در عین حال به دلیل وجود ایستگاه مترو، شرایط ایده‌آلی برای رفت‌وآمد فراهم کرده است. در نتیجه افراد زیادی خواهان سکونت در این منطقه هستند تا هم با مبلغ کم صاحبخانه شوند و هم به راحتی به سایر محله‌های شهر تردد داشته باشند. شما برای خرید خانه‌ای ۴۳ متری و ۷ سال ساخت در منطقه‌ی سیزده آبان محله‌ی جوانمرد قصاب با امکاناتی مانند پارکینگ، انباری، آسانسور و… باید مبلغی برابر با ۲۸۵ میلیون تومان پرداخت کنید. همچنین یک خانه‌ی ۶۵ متری واقع در مجتمع مسکونی مهر ثامن مجهز به دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری، آسانسور، تراس، دوربین مدار بسته و.... مجاور فضای سبز قیمتی برابر با ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

با توجه به آنچه گفته شد شما می‌توانید خانه‌هایی با متراژهای مختلف در مناطق جنوب، جنوب غرب و جنوب شرقی تهران پیدا کنید که از نظر قیمتی شرایط ایده‌آلی دارند. بنابراین در صورتی که امکانات رفاهی، آموزشی، بهداشتی و شرایط فرهنگی منطقه‌ی محل سکونتتان در اولویت بالایی قرار ندارند و به جای آن ترجیح می‌دهید مالک خانه باشید، صاحب خانه شدن در تهران چندان سخت و غیرممکن نخواهد بود.

منبع : isna.ir

ستاره درخشش بازدید : 181 شنبه 09 شهریور 1398 نظرات (0)

بهترین مدل طراحی دکوراسیون منزل ایرانی و کوچک + عکس

 

برای داشتن خانه‌ای زیبا و دل‌نشین، تنها خریدن وسایل زیبا کافی نیست بلکه باید همه وسایلی که برای چیدمان دکوراسیون خانه خریداری می‌شود به‌صورت هدفمند خریداری‌شده باشد و در کنار آن لازم است وسایلی که خریداری می‌شود با اصول و قواعد مشخصی چیده شود تا زیبایی وسایل بیشتر به چشم بیاید و حس و حال دلخواه برقرار شود.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، ممکن است در مواردی مشاهده کرده باشید که حتی با صرف هزینه‌های خیلی زیاد و خرید وسایل زیبا در دکوراسیون خانه نتیجه‌ای که درنهایت دیده می‌شود آن چیزی نیست که انتظار می‌رفته است. یکی از علت‌های اصلی آن این است که شاید وسایل باهم تناسب ندارند و یا چیدمان مناسبی ندارند.

 دکوراسیون منزل

برای اینکه چیدمان دکوراسیون خانه به بهترین نحو ممکن انجام شود لازم است که یک سری اصول و قواعدی رعایت شود که با دانستن آن‌ها و داشتن آگاهی در مورد آن‌ها می‌توانید یک دکوراسیون زیبا و جذاب را ترتیب دهید.

 خانه‌هایی که این روزها در آن زندگی می‌کنیم متراژهای مختلف و سبک‌های متفاوتی دارند و به تعداد افرادی که در جامعه زندگی می‌کنند سلیقه‌ها متفاوت است و قرار نیست که حتماً دکوراسیونی که در خانه بقیه افراد به کار می‌رود در خانه شما هم به کار برود و شما می‌توانید با خلاقیت و هوشمندی و کسب آگاهی کافی چیدمان دکوراسیون منزل خود را به بهترین نحو انجام دهید.

نکات مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی منازل

 

 اولین چیزی که باید برای خرید وسایل قبل از چیدمان آن در نظر بگیرید این است که خانه شما قرار است چه سبکی داشته باشد و چه متراژی برای خرید وسایل و چیدمان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ زیرا بهتر است وسایلی که خریداری می‌شود با توجه به ابعاد فضایی که در آن قرار می‌گیرد خریداری شود، چه‌بسا وسایل زیاد با قیمت‌های کلان خریداری شوند و در خانه‌های کوچک قرار بگیرند و نه‌تنها باعث زیبایی خانه نمی‌شوند بلکه فقط ظاهر خانه شلوغ‌تر می‌شود و آرامش از آن گرفته می‌شود.

دکوراسیون منزل کوچک

 

با توجه به اینکه بیشتر خانه‌هایی که امروزه افراد در آن زندگی می‌کنند خانه‌های کوچک آپارتمانی هستند و متراژ محدودی در اختیار شما قرار دارد تا وسایل خود را داخل آن قرار دهید بهتر است در خرید وسایل دقت زیادی به خرج دهید و هر چیزی که لازم است برای خانه خریداری کنید، زیرا حتی دکوری‌ها که وظیفه زیباتر کردن فضا را دارند اگر بیش‌ از حد خریداری شوند و در جایگاه نامناسب قرار بگیرند باعث آشفتگی وضعیت ظاهری خانه می‌شوند و هیچ زیبایی نخواهند داشت.

 نکته دیگری که باید برای دکوراسیون خانه‌های کوچک در نظر بگیرید این است که سعی کنید تا جایی که امکان دارد از وسایلی که داخل آن‌ها جایگاهی برای قرار دادن وسایل تعبیه‌ شده است استفاده کنید. به‌طور مثال در اتاق‌خواب می‌توانید از تختخواب‌هایی که زیر آن کشو و کمد تعبیه‌ شده است استفاده کنید تا بتوانید وسایل اضافی را داخل آن قرار دهید و فضای اتاق را خلوت‌تر کنید.

 همچنین می‌توانید میزی که جلوی مبلمان قرار می‌گیرد را از آن‌هایی انتخاب کنید که باکس مخفی دارند تا بتوانید برای گذاشتن وسایل اضافی از آن قسمت استفاده کنید و وسایل مختلف یا مثلاً وسایل پذیرایی را داخل آن قرار دهید و یا از مبل‌هایی که در دسته آن‌ها کشو و کمد تعبیه‌شده در داخل پذیرایی استفاده کنید تا بتوانید وسایل اضافی را داخل آن قرار دهید و تا حد ممکن در فضا صرفه‌جویی کرده باشید و از فضایی که در اختیاردارید به نحو احسن استفاده کرده باشید.

 یکی دیگر از مواردی که در خانه‌های کوچک می‌تواند در دکوراسیون تأثیر مثبتی داشته باشد استفاده از رنگ‌های روشن در دیوارها و سقف است؛ زیرا رنگ‌های روشن همیشه فضا را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد و بهتر است در خرید وسایل و چیدمان آن‌ها همیشه هارمونی و تعادل را در نظر بگیرید زیرا وقتی‌که همه وسایل یک محیط باهم تناسب داشته باشند و از نظر سبک و رنگ در یک رده قرار داشته باشند چیدمان دکوراسیون شما هم راحت‌تر انجام می‌شود و هم خیلی زیباتر خواهد بود.

دکوراسیون منزل ایرانی

 

خانه‌های ایرانی همیشه دکوراسیوان های خیلی جذابی دارند و شاید علت اصلی آن استفاده از وسایل سنتی و اصیل و همچنین فرش‌های ایرانی است که می‌توان گفت فرش‌های ایرانی با نقش و نگارهای جذاب خودشان عضو همیشگی دکوراسیون خانه‌های ما ایرانی‌ها هستند و شما می‌توانید برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه خود از فرشی که با سبک کلی دکوراسیون هماهنگی دارد در اتاق پذیرایی و نشیمن استفاده کنید. ولی سعی کنید فرش‌ها و پرده‌ها با مبل‌هایی که در قسمت پذیرایی قرار دارند هم‌خوانی داشته باشد و از سبک کلی که برای خانه مشخص کرده‌اید پیروی کنند.

 دقت داشته باشید که پرده‌ها هماهنگی کاملی با دکوراسیون خانه و مبلمان داشته باشند و همچنین رنگی که برای پرده‌ها انتخاب می‌کنید تأثیر مستقیمی روی حس و حال و انرژی فضای خانه شما خواهد داشت. پس بهتر است بهترین انتخاب را برای فرش و پرده‌ها داشته باشید و نحوه چیدمان مبلمان در قسمت پذیرایی و نشیمن و یا وسایلی که در آشپزخانه‌ها قرار می‌گیرند مثل میز ناهارخوری و اکسسوری‌های آشپزخانه و ...، همه می‌توانند در زیبایی دکوراسیون تاثیرگذار باشند پس پیشنهاد می‌کنیم که در قدم اول خرید وسایل به بهترین نحو انجام گیرد و به‌صورت آگاهانه خرید مبل و فرش و پرده و دکوری‌ها را انجام دهید و در مرحله بعدی آن‌ها را به بهترین نحو بچینید تا زیبایی وسایل به چشم بیاید.

 دکوراسیون منزل عروس

یکی از دغدغه‌های نوعروسان وقتی‌ که می‌خواهند به خانه جدیدشان وارد شوند وزندگی مشترک خود را در آن آغاز کنند این است که دلشان می‌خواهد علاوه بر اینکه دکوراسیون منحصربه‌فرد و زیبا باشد حس حال خوبی در آن برقرار باشد و چیزی از زیبایی کم نداشته باشد. به همین علت وسایلی که در خانه نوعروس‌ها قرار می‌گیرد خیلی بیشتر به چشم می‌آید و آن‌ها دلشان می‌خواهد که بهترین وسایل و بهترین چیدمان در خانه آن‌ها برقرار باشد.

 پیشنهاد ما برای یک دکوراسیون زیبا در خانه‌ی زوج‌های جوان استفاده از رنگ‌های روشن و رنگ‌های پرانرژی در خانه است که می‌تواند تأثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون و خانه آن‌ها داشته باشد.

لازم نیست که برای برقراری طراوت و زیبایی فقط از رنگ سفید به‌تنهایی در دکوراسیون خانه عروس‌ها استفاده شود، بلکه انتخاب رنگ برای دکوراسیون یک امر کاملا سلیقه‌ای است و شما باید جسارت استفاده از هر رنگی که دلتان می‌خواهد را برای چیدمان دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

در نظر داشته باشید که هر رنگی را به‌عنوان تم اصلی دکوراسیون در نظر گرفتید باید همه وسایل طوری باشند که با آن رنگ هارمونی داشته باشند و تعادل در خانه رعایت شود و چیزی که باعث زیباتر شدن این فضا می‌شود قرار دادن وسایل مناسب در جایگاه مناسب در فضای خانه است.

مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را از طریق مجله آف دکور مطالعه کنند و بتوانند در خرید خود هوشمندانه عمل کنند و خرید بهتری را تجربه کنند

 

منبع: isna.ir

ستاره درخشش بازدید : 89 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار


نور علاوه بر تاثیری که در زیباسازی ساختمان دارد، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و سیستم های روشنایی و همچنین تاثیر مطلوب بر دیده‎ی کارکنان و ارباب رجوع دارد.

ایلنا؛ دنیای امروز به گونه ای است که بیشتر ساعات زندگی در فضاهای بسته اداری سپری می شود و از آنجا که هر روز شاهد ورود طرح های جدید برای دکوراسیون اداری هستیم، زیبایی فضای داخلی دفاتر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این روند تا جایی پیش رفته که دکوراسیون داخلی در انواع مختلف دیوارپوش، سقف های کاذب، کف، نما و طرح های زیبا و ... عرضه می شود. به طوری که مشتریان می توانند فضای داخلی محل کار  و دفترخود را با ابزارهای مختلفی زیبا کنند.

فضا گویا از جمله شر کتهایی است که با سابقه و پیشینه موفق در زمینه دکوراسیون اداری، به بهترین نحو نیاز کارمندان و مراجعین را با پیاده سازی دکوراسیون منطبق با فضای دفاتر و شرکتها مرتفع می کند و کاملا حس آرامش و حرفه ای بودن را به ارباب رجوع و پرسنل منتقل می کند.

001

ماژول های دکوراسیون داخلی

برای دکوراسیون اداری باید ماژول های مختلفی را در نظر گرفت. به این معنا که برای زیباسازی فضای داخلی باید به برخی از فاکتورها توجه داشت که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می شود:

نور ساختمان

نور علاوه بر تاثیری که در زیباسازی ساختمان دارد، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و سیستم های روشنایی و همچنین تاثیر مطلوب بر دیده‎ی کارکنان و ارباب رجوع دارد. چرا که سیستم های روشنایی الکتریکی با وجود مزایایی که برای زیبایی ساختمان دارند، گاهی موجب تاثیرات نامطلوب بر چشم می شود. به همین دلیل است که در زمان دکوراسیون داخلی و چیدمان مبلمان اداری باید به حفظ نور طبیعی ساختمان توجه کافی داشت. استفاده از طرح ها و ابزارهایی که برای زیبایی نمای داخلی استفاده می شود، نباید مانع از تابش مستقیم نور بر داخل ساختمان شود. برای مثال استفاده از دیوارپوش یا سقف کاذب برای پوشاندن و مخفی کردن راه های ورود نور به ساختمان، شاید بتواند نمای داخلی را زیبا کند، اما هزینه های مصرف انرژی را در ساختمان افزایش می دهد و تبعات سوء دیگری را نیز به دنبال دارد.

002

رنگ ساختمان

رنگ در دکوراسیون اداری بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر اینکه رنگ تجهیزات باید با هم همخوانی داشته باشند بهتر است که با رنگ های سازمانی شما هم مطابقت داشته باشند.

فضاگویا، در پروژه های دکوراسیون داخلی علاوه بر در نظر گرفتن این موارد به روانشناسی رنگها و تاثیری که در طولانی مدت در دید کارکنان و مراجعین می گذارد نیز اهمیت میدهد.

003

محیط و فضای ساختمان

برای دکوراسیون داخلی باید به سایز و اندازه محیط نیز توجه داشت. درتقسیم بندی هایی که برای ساختمان صورت می گیرد، نباید دکوراسیون موجب کوچک شدن نمای داخلی شود. در این صورت دفتر کار درهم ریخته و نامنظم می شود. نمای داخلی شرکت باید به گونه ای باشد که پس از اتمام کار، آرایش و چیدمان قرار گرفتن وسایل و اثاثیه با دکوراسیون محیط هماهنگ باشد. به طوری که رنگ پرده ها، مبلمان اداری، میز مدیریتی, میز کنفرانسفرش ها با رنگ کف، سقف و دیوار دفاتر با یکدیگر همخوانی داشته باشد. حال ممکن است حالت تضاد و یا تناسب رنگ استفاده شود که در هر صورت به سلیقه کارکنان شرکت بستگی دارد.

نحوه چیدمان اثاثیه

رنگ اولین آیتم مهم در دکوراسیون اداری می باشد و شاید قبل از هر چیز، رنگ ها توجه ناظرین را به خود جلب کنند. اما نحوه چیدمان و قرار گرفتن اثاثیه نیز تاثیر زیادی در زیباسازی فضای داخلی دارد. جمع کردن تمامی وسایل در یک گوشه و خالی گذاشتن سایر قسمت ها، موجب بر هم خوردن نظم و هماهنگی در دکوراسیون می شود. بنابراین می بایست محصولات مبلمان اداری را به نحوی چیدمان کرد که تعادل حفظ شود.

004

استفاده از سبک های مختلف طراحی داخلی

برای دکوراسیون داخلی طرح های مختلفی ارائه می شود که برخی از آنها عبارتند از: طرح های سنتی، مدرن، کلاسیک، هنری و ... . برای زیبا کردن محیط دفاتر تجاری می توان یکی از این طرح ها را در نظر گرفت. اگرچه گاهی می توان با ترکیب طرح های مدرن و سنتی، دکوراسیون زیبایی را خلق کرد، اما بهتر است هر یک از طرح ها به تنهایی استفاده شود.

دیوارپوش و کاغذ دیواری و تاثیرات آن بر کسب و کار

در گذشته برای زیبا کردن دیوارهای آپارتمان، خانه و اداره  از روش هایی همچون گچ بری با طرح های برجسته، رنگ آمیزی و کمی بعدتر نیز از کاغذهای دیواری استفاده می شد. اگر چه تمامی این روش ها موجب زیبایی نمای داخلی و مرتب شدن ساختمان می شد، اما به اندازه روش های مدرنی که به تازگی برای زیباسازی ساختمان استفاده می شود، راحت و آسان نیستند. ضمن اینکه روش های مدرن برای دکوراسیون داخلی دوام و استقامت بیشتری نیز دارند. یکی از روش های مدرن زیباسازی ساختمان، استفاده از دیوارپوش یا کاغذ دیواری است.

دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش ها، لایه هایی هستند که بر روی دیوار نصب می شوند و به علت نصب سریع و آسان، در دکوراسیون اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تنوع در رنگ و طرح دیوارکوب ها باع

ث شده که به عنوان بخشی از طراحی داخلی و مبلمان اداری محسوب شوند.

از آنجایی که این دیوارپوش ها در جنس های مختلفی در بازار موجود هستند، شرکت فضاگویا که از پیشتازان ارائه خدمات در دکوراسیون اداری می باشد، دیوارپوش های ام دی اف را به عنوان مناسب ترین نوع دیوارپوش معرفی می کند.

دیوارکوب های MDFدر دو اندازه 8 میلی متری و 16 میلی متری موجود می باشند که به صورت پانل های افقی و عمودی عرضه می شوند.

005

انواع دیوارپوش

کاغذ دیواری ها یا دیوارپوش ها طرح ها و انواع بسیار متنوع و بسیار زیادی دارد که با توجه به چیدمان و مدل و رنگ مبلمان اداری از جمله مدل صندلی ها، مدل میز اداری، تزئینات و ... می توان بهترین انتخاب را داشت تا به بهترین شکل دیده شود. از آنجایی که طریقه نصب این دیوارپوش ها بر تمیزی و زیبا دیده شدن دیوارها بسیار تاثیر گذار می باشد،کارشناسان نصب در فضا گویا قبل از هر کاری برای مطمئن بودن در شاقول بودن و گونیا بودن زوایا به زیر سازی دیوارها می پردازند.

شرکت فضا گویا برای ارائه بهتر این نوع دیوار پوش آنها را در سه دسته به مشتریان خود معرفی می کند:

1. دیوار پوش ساده

2. دیوارپوش پنلی

3. دیوار پوش با طراحی خاص

که هر 3 مدل دیوارپوش دارای مزایای مشترکی هستند از قبیل:

• وزن کم

• نصب سریع و آسان بر روی تمامی سطوح و بدون نیاز به تخریب و بازسازی

• مقاوم در مقابل رطوبت و حرارت (اگر به خوبی از آنها مراقبت شود، تا سالها باقی می مانند.)

• امکان انتخاب طرح و رنگ متناسب با محیط به علت تنوع بالا

• ایجاد حس آرامش در فضای اداری به علت نمای چوبی

• انعطاف پذیری بالا برای تزئینات داخلی

• ترکیب رنگ فوق العده با میز مدیریتیو میز کنفرانس

گفتنی است که در صورت تمایل، می توان به راحتی دیوارپوش را باز کرده و دیوارکوب با طرح های دیگری را جایگزین آن کند.

همچنین نوع دیگری از دیوارپوش،‌ دیوارپوش های سلولزی می باشند که با استفاده از الیاف مصنوعی، رزین های ساختمانی و پیگمنت های مقاوم ساخته می شوند و از مقاومت بالایی برخوردارند. این نوع دیوار پوشها عایق مناسبی برای صدا، حرارت و برودت می باشند که در اشکال، طرح ها و رنگ های متنوعی وارد بازار می شوند.

منبع : https://www.ilna.ir

ستاره درخشش بازدید : 102 پنجشنبه 17 مرداد 1398 نظرات (0)

ساخت یک برج در الهیه با روکش طلا! +عکس

یکی از آپارتمان‌های لاکچری الهیه که در فضای مجازی هم شهرت فراوان پیدا کرده پنج طبقه تک واحدی است و یک پروژه فوق لوکس است که همه متریال کار از خارج از کشور واده شده.
 
صراط:

روزنامه شهروند در گزارشی نگاهی به برج‌های منطقه الهیه تهران انداخته و امکانات لاکچری آنها را بررسی کرده است.

یکی از آپارتمان‌های لاکچری الهیه که در فضای مجازی هم شهرت فراوان پیدا کرده پنج طبقه تک واحدی است و یک پروژه فوق لوکس است که همه متریال کار از خارج از کشور واده شده. از سرامیک و شیرآلات گرفته تا آسانسور و کابیت و حتی چهار بار از ایتالیا برای اندازه‌گیری درهای این آپارتمان به ایران آمده‌اند! همچنین قرار است در رم ساخته شده و وارد کشور شود.

نکته دیگر جنس موادی است است که خانه را با آن ساخته‌اند. بدنه لابی روکش چرم دارد و در و دیوار با برنز کار شده و حتی در سرویس میهمان شیشه‌هایی کار گذاشته شده که در آن الیاف طلا به کار رفته است!

نازک‌کاری‌هایی از جنس طلای این ساختمان هنوز تمام نشده و احتمالا چند ماه زمان می خواهد تا آماده تحویل شود.

به گفته مشاوران املاک حاضر در منطقه قیمت این دست خانه‌ها از متری 110 میلیون تومان هم عبور کرده و گاهی به صدها میلیارد تومان می‌رسد چرا که اغلب با توجه به امکانات لاکچری به کار برده شده در این خانه‌ها قیمت میلیاردی آنها تغییر می کند.

بهترین آپارتمان دروس را از ما بخواهید.

ستاره درخشش بازدید : 116 دوشنبه 07 مرداد 1398 نظرات (0)
به گزارش سازه نیوز، از جمله معایب شغل مشاور املاک این است که شما
مشاور املاک
اول: می بایست اصول و قواعد آموزش مشاور املاک را به خوبی یاد بگیرید اما با این حال هیچ ضمانتی برای اینکه در کارتان بطور صد در صد موفق شوید وجود ندارد.
دوم: شما برای موفقیت در کارتان باید خود نسبت به آموزش مشاور املاک اقدام و در خرید و فروش املاکی که در دسترس شماست موفق شوید.
سوم: درآمد روزها و ماه های اولیه شما مشخص نیست و چه بسا چندین ماه موفق به بستن قرارداد نگردید.
چهارم: شما مجبور هستید زمانبندی کاری منعطفی داشته باشید،
پنجم: شما باید در حین معامله املاک رضایت مشتریان دو طرف یعنی هم خریدار و هم فروشنده را جلب نمائید و عدم موفقیت در این مهم برای شما دردسر ساز خواهد بود.
یادآور می شوم که شغل مشاور املاک شغل بزرگ و پیچیده‌ای است که در صورت آموزش مشاور املاک بطور اصولی و داشتن پشتکار و انگیزه می توانید در آن موفق شوید.
چطور یک دفتر یا آژانس مشاور املاک راه‌اندازی کنیم؟
چنانچه می خواهید به عنوان صاحب یک بنگاه مشاور املاک وارد این شغل شوید، اول مثل هر کسب و کار دیگری که دارای صنف هست، باید جواز کسب بگیرید.
برای گرفتن جواز کسب املاک، بطور کلی پنج مرحله وجود دارد شامل:
درخواست کتبی متقاضی،
ثبت درخواست متقاضی،
بازدید از محل توسط بازرس،
بررسی درخواست در کمیته مربوطه
و در نهایت اعلام نتیجه به متقاضی.
از جمله مدارک مورد نیاز جهت ارائه درخواست می توان به عکس پرسنلی، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی سند ملک و یا اجاره نامه، اصل و کپی پایان کار، گواهی عدم سوء پیشینه، فیش واریزی حق عضویت اتحادیه و خزانه داری کل، در صورت اجاره بودن ملک مدت زمان اجاره حداقل 5 ساله بوده و متراژ ملک حداقل 12 متر مربع مورد نیاز است.
بعد از دریافت جواز کسب، شما باید در دوره های آموزش مشاور املاک که از طرف اتحادیه مشاوران املاک جهت متقاضیان برگزار می گردد شرکت کنید.
مدت دوره آموزش مشاور املاک حدود 10 ساعت است و بعد از دریافت گواهی اتمام دوره آموزش مشاور املاک، شما می توانید کار خودتون را شروع کنید.
هزینه های راه اندازی آژانس مشاور املاک
عمده هزینه راه اندازی مربوط به خرید و یا اجاره ملک هست که بسته به متراژ و موقعیت مکانی متغیر است.
دیگر اینکه هزینه مالیات بر اساس معاملات ثبت شده در سیستم جامع معاملات ملکی از شما کسر می‌شود. هزینه های آب، برق و تلفن و ... هم باید در نظر گرفته شود.
برای استخدام کارشناس معاملات ملکی، معمولا افراد استخدام شده حقوق ثابت ندارند و به صورت پورسانتی کار می کنند و از پورسانت دریافتی حق الزحمه خودشون را می‌گیرند.
مشاور املاک
آموزش مشاور املاک: از کجا شروع کنیم؟
اگر شما سرمایه ای جهت راه اندازی بنگاه ندارید اول باید آگهی روزنامه ها و سایت های مختلف کاریابی را بررسی کنید؛ بطور قطع آگهی های مختلفی در زمینه استخدام و آموزش مشاور املاک در شغل مشاور املاک می بینید. آدرس و شماره تماس آژانس‌های مشاوران املاک را یادداشت کنید و علاوه بر تماس تلفنی، به صورت حضوری هم به بنگاه مشاور املاک سر بزنید. محیط کار، همکاران احتمالی، نحوه کار، نوع برخورد با متقاضیان وخودتان، فاصله آن دفتر تا منزل، میزان پورسانت دریافتی و سایر موارد از این قبیل را بررسی کنید.
فراموش نکنید در شغل مشاور املاک همانقدر که داشتن انگیزه، اعتماد به نفس و پشتکار شما در میزان موفقیت‌تان مهم است انتخاب یک بنگاه مناسب، داشتن همکاران پرانرژی و باتجربه، محیط کار پویا و فعال و آموزش مشاور املاک اصولی هم در میزان یادگیری و موفقیت شما موثر است.
آموزش مشاور املاک: معنی و انواع مشاور املاک
مشاور املاک معادل Real State در زبان انگلیسی است که در اصطلاح به معنی املاک واقعی یا حقیقی است. و به املاک، زمین، ساختمان، هر آنچه در محدوده هوایی ملک مورد نظر و هرآنچه در زیر زمین ملک همانند آب، گیاهان و یا معادن و... اطلاق می شود.
شغل مشاور املاک یا Business Real Estate به معنی خرید، فروش، رهن یا اجاره زمین، ساختمان و یا خانه می باشد. چهار نوع مشاور املاک وجود دارد شامل مشاور املاک مسکونی، مشاور املاک تجاری، اداری، مشاور املاک صنعتی و مشاور املاک زمین (خالی، مزرعه، مرتع). آنچه در اینجا موضوع مورد بحث ماست بیشتر مربوط به شغل مشاور املاک مسکونی است که به دلیل ماهیت آن از گستردگی بیشتری برخوردار است.
مشاور املاک
شرح شغلی مشاور املاک
شغل مشاور املاک همان طور که از اسم آن پیداست چیزی فراتر از شغل دلالی و خرید و فروش ملک به تنهایی است. وظیفه اصلی مشاور املاک دادن مشاوره به خریدار و فروشنده ملک و چیزی فراتر از یک واسطه معامله صرف می باشد.
مشاور املاک طی دوره آموزشی دارای تخصص در زمینه ملک می‌شود و ضمن ارائه مشاوره به مشتریان، آنها را تا آخرین مرحله و رسیدن به نتیجه مطلوب که همان پیدا کردن ملک مناسب و ایده‌آل است راهنمائی و همراهی می‌کند.
بدیهی است که یک کارشناس املاک چنانچه بخواهد در کار خود موفق شود می‌بایست یکسری قواعد املاک را آموزش دیده و در حرفه خود بکار گیرد. از اینرو مشاور املاک شغلی حساس و نیازمند داشتن روابط اجتماعی قوی و تعاملات با افراد است.
هر چقدر یک مشاور املاک روابط عمومی بیشتری داشته باشد و با اصول آموزش مشاور املاک آشناتر باشد در این شغل موفق تر خواهد بود. یک مشاور املاک طیف وسیعی از خدمات به شرح ذیل را به مشتریان ارائه می دهد:
    • تهیه لیست از املاک موجود جهت ارائه به مشتریان
    • بررسی و مقایسه املاک مشابه یکدیگر جهت مشاوره بهتر به متقاضی
    • ارائه مشاوره به فروشنده جهت قیمت گذاری ملک
    • بررسی جزئیات فایل های موجود از نظر ابعاد، موقعیت، تاسیسات و نظایر آن
    • بارگذاری اطلاعات ملک معرفی شده در وب سایت های خرید، فروش و اجاره
    • برنامه ریزی و هماهنگی بازدید ملک توسط مشتریان
    • مذاکره با مالک جهت رفع نواقص احتمالی مالک
    • مذاکره با مشتری جهت مبلغ مورد نظر و نحوه پرداخت و رایزنی با ملک
    • مذاکره در مورد نحوه و شرایط قرارداد
    • تهیه عکس های حرفه ای از ملک مورد نظر
    • تبلیغات و آگهی در وب سایت های املاک و مستغلات و روزنامه
    • بررسی صحت و سقم مدارک و اسناد مربوط به ملک مورد نظر، فروشنده و خریدار
    • تنظیم قرارداد از طریق سایت معاملات املاک و دریافت کد رهگیری
    • هماهنگی و تنظیم جلسه بین فروشنده و خریدار بعد از توافقات اولیه طرفین
    • دریافت کمیسیون معامله بر اساس نرخهای مصوب
    • کنترل و نظارت بر نحوه پرداخت و دریافت وجه قرارداد توسط خریدار و فروشنده
همانطور که مشاهده می کنید شغل مشاور املاک شغل پراسترسی است و با کالای لوکس و گرانقیمتی مانند ملک سروکار دارد اما چنانچه از ابتدا همه کارها طبق اصول آموزش مشاور املاک پیش برود سرانجام خوبی خواهد داشت.
استخدام مشاور املاک ماندگار
90 درصد موفقیت آژانس‌های املاک برتر، در دست مشاوران آنهاست، تمام هزینه‌های بازاریابی شما دور ریختن پول است اگر… مشاورانی عالی استخدام نکنید! مشاوره املاک حرفه‌ای مانند بازی شطرنج است، یادگیری آن بسیار آسان است اما؛ برنده شدن در آن بسیار سخت! 
آموزش مشاور املاک مبتدی
داشتن انگیزه، روحیه یادگیری و پشتکار مشاوران املاک کلید موفقیت شماست. در ابتدای کار موارد ساده‌ای مثل پاسخگوئی به تلفن و پیگیری تلفنی، بررسی هر روزه مشتریان آنلاین و وب سایت، برقراری ارتباط با دیگران، هماهنگی بازدید ملک و پذیرش درخواست مشتریان، توجه به خواسته های مشتریان و یافتن ملک مورد نظر، برگزاری نشست با مشتری، یادگیری اصول فایل یابی، بررسی ملک های در دسترس در منطقه، یادگیری نحوه کار با سیستم املاک، آموزش مشاور املاک اصولی و سایر موارد از این قبیل که جزو اصول اولیه کار بوده و شما از همان ابتدا باید آنها را رعایت نمائید.
از آنجائیکه از خصوصیات بارز این شغل گفتگو و مذاکره با طرفین و روابط اجتماعی قوی است لذا رعایت آداب مذاکره بسیار حیاتی است.
برخی اصول اولیه در آموزش مشاور املاک که باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:
اول: چنانچه مشتری با شما تماس گرفت و جهت آگهی فروش و یا اجاره از شما درخواست بازدید ملک نمود شما باید در اسرع وقت جلسه بازدید را هماهنگ نمائید و یا در صورت در دسترس نبودن ملک به مشتری بگوئید پس از هماهنگی با مالک به شما اطلاع می دهم پس تا جائی‌که امکان دارد به درخواست‌های بازدید مشتریان «نه» نگوئید.
دوم: در طی مذاکره با مشتری و بازدید هرگز قولی از جانب خودتان به مشتری ندهید. سوم: همواره در حال یادگیری اصول آموزش مشاور املاک باشید.
میتوانید مقاله های بیشتری راجع به مشاور املاک را در سایت بام دروس | خرید و فروش آپارتمان دروس و آپارتمان پاسداران بخوانید.
ستاره درخشش بازدید : 101 دوشنبه 03 تیر 1398 نظرات (0)

 

 

دیگر واقعا زمان آنکه برای خرید و یا اجاره منزل مسکونی ساعتها و روزهای متوالی در شهر از این مشاوره املاک به آن مشاوره املاک سربزنیم گذشته است.

به لطف تکنولوژی و اینترنت و البته گوشی های هوشمندی که تقریبا در اختیار همه افراد جامعه قرار دارد میتوان با یک سرچ ساده ده ها سایت آنلاین خرید و فروش و رهن و اجاره را بیابیم.

با این نوسانات کنونی بازار از جمله بازار املاک داشتن یک منبع موثق برای اطلاع از قیمتهای واقعی و بروز میتواند مشتریان را از سردرگمی نجات دهد تا بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید یا فروش ویا اجاره ملک خود کنند.

اگر حتی فقط یکبار در طول زندگیتان قصد خرید فروش و یا اجاره منزل مسکونیتان را داشته اید پس

میتوانید درک کنیدکه اینکار اگر درست و با برنامه انجام نشود چقدر میتواند خسته کننده و دردسرساز شود.

ما در بام دروس با دادن مشاوره های رایگان و حرفه ای به شما کمک میکنیم تا فرآیند خرید و فروش و

اجاره ملک برای شما نه تنها سخت نباشد بلکه بعد از اتمام آن از هرنظر راضی و خوشنود باشید.

در بام دروس شما میتوانید به راحتی به قیمت املاک از جمله: قیمت خرید آپارتمان پاسداران، قیمت خرید

آپارتمان دروس، قیمت خرید آپارتمان هروی، قیمت ملک کلنگی در پاسداران، و همچنین شرایط پیش

فروش آپارتمان در این مناطق دسترسی داشته باشید.

هوشمندانه انتخاب کنید

 

چرا سایت بام دروس؟

·        ایجاد امنیت: مشاوران املاک و آپارتمان بام دروس با بررسی ابعاد مختلف یک ملک مانند بررسی سند و وضعیت قضایی ملک، از بروز سوء استفاده های مالی جلوگیری می‌کنند.

·        تخصص و تجربه: آیا آپارتمانی را که قصد خرید و یا اجاره آن را دارید، با نیازهای خانواده شما همخوانی دارد؟  آیا با موقعیت ملک و آینده آن آشنایی دارید؟ و آیا رقم پیشنهادی فروشنده با

ارزش واقعی ملک تطابق دارد؟ مشاوران با تجربه در بام دروس به این سوال‌های شما و همچنین هر

سوالی بخصوص در زمینه آپارتمانهای پاسداران پاسخ خواهد داد.

·        قدرت مذاکره بالا: مشاورین املاک بام دروس به دلیل آشنایی به فنون مذاکره، با دقت بیشتری

می‌توانند نیازهای شما را برآورده سازند. همچنین با رابطه مداری مناسب می‌توانند روند انجام یک معامله را سرعت ببخشد تا در حداقل زمان و حداکثر دقت بتوانید یک معامله موفق داشته باشید.

·        آشنایی با قوانین حقوقی حوزه املاک: چنانچه بدون حضور مشاور املاک معتبر اقدام به

معامله کنید، ممکن است پس از مدتی متوجه شوید برخی موارد حقوقی به شما تحمیل شده، در

حالیکه هنگام عقد قرارداد از آن بی اطلاع بوده‌اید. مشاور املاک بام دروس به دلیل آشنایی با قوانین

حوزه املاک، از بروز چنین مسائلی جلوگیری کرده و تمامی موارد را قبل از امضای قرارداد به هر دو

طرف گوشزد می‌کند.

·        منوی پیشرفته جستجو: علاوه بر توانایی و تجربه مشاوران بام دروس، سایت مشاور املاک بام

دروس با داشتن یک دسته بندی مرتب و منظم به تفکیک مناطق و متراژ و قیمت آپارتمان در مناطق

تحت پوشش خود این امکان را برای کاربران فراهم نمده تا براحتی ملک مناسب خود را از میان بانک

اطلاعاتی منسجم این سایت پیدا کنند.

 

در بام دروس تنها با چهار مرحله ساده میتوانید به ملک مناسب خود برسید

 

 خرید آپارتمان پاسداران

ستاره درخشش بازدید : 86 یکشنبه 19 خرداد 1398 نظرات (0)

 پاسداران از محله‌هایی است که بسیاری از تهرانی‌ها یا بسیاری از ایرانیان دلشان می‌خواهد در آنجا زندگی کنند. خرید خانه در پاسداران  بسیار گران است اما رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران طرفداران بسیاری دارد؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است چرا محله پاسداران برای زندگی متقاضیان زیادی دارد؟ 

تاریخچه محله پاسداران

پاسداران در گذشته روستایی به نام حصار رضا بیک بوده است. به دلیل آب‌وهوای خوب، ناصرالدین در این روستا قصر بزرگی داشت و پس از مدتی، به‌قصد ارتباط با قصر صاحبقرانیه، خیابان سلطنت آباد را در آنجا ساخت. نام این خیابان، پس از انقلاب ۵۷ به خیابان پاسداران تغییر کرد.

از بخش‌های مهم محله پاسداران می‌توان به ضرابخانه اشاره کرد. ضرابخانه از قدیمی‌ترین روستاهای اطراف تهران بوده است. دلیل نام‌گذاری آن به ضرابخانه، دایر شدن کارخانه ضرب سکه در دوران ناصرالدین‌شاه در این محل بوده است.

5دلیل محبوبیت محله پاسداران برای زندگی

زندگی در هر محله‌ای با مزایا و معایبی همراه است. برجسته کردن مزایای هر محله، اصلی‌ترین عامل در انتخاب آن محله برای سکونت است. محله پاسداران نیز از این قاعده مستثنی نیست و زندگی در این محله با مزایایی همراه است. ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاسداران

آب‌وهوای بسیار عالی

پاسداران یکی از محله‌های دنج و خوش آب‌وهوای تهران است. این محله خصوصیت آب‌وهوایی ۴ فصل سال را دارا می‌باشد؛ به‌طوری‌که در بعضی از روزهایش می‌توان آب‌وهوای سه یا چهارفصل سال را مشاهده کرد. 

دسترسی راحت به امکانات

پاسداران به دلیل نزدیکی به بسیاری از بزرگراه‌ها ازجمله صدر و صیاد شیرازی، دسترسی خوبی به دیگر نقاط دارد. این امکانات در برخی از خیابان‌های پاسداران نسبت به خیابان‌های دیگر بیشتر است.

در خیابان پاسداران رستوران‌های زیادی به چشم می‌خورد و اکثر برندهای مشهور آنجا شعبه دارند. محله پاسداران به کاخ‌موزه نیاوران و عمارت تاریخی ضرابخانه نیز نزدیک است.

وجود خانه‌های با متراژ بالا

خانه‌های پاسداران اکثراً متراژ بالا و بسیار دل‌باز هستند. البته باید گفت که خرید چنین خانه‌هایی برای هر فردی ممکن نیست، زیرا برحسب متراژ، قیمت نیز تغییر می‌کند.

امکان انتخاب مسکن بر اساس هر سلیقه‌ای

خانه‌های پاسداران دارای امکانات کاربردی زیاد و مدرن هستند. در اکثر خانه‌های پاسداران چه ویلایی و چه آپارتمانی جکوزی، روف گاردن، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به‌روز، سونا و استخر دیده می‌شود. 

 کنار هم بودن بافت سنتی و مدرن

در پاسداران نیز همانند آپارتمان های دروس تهران، آپارتمان‌های لوکس در کنار خانه‌های ویلایی زیبا قرارگرفته‌اند که این مورد بر محبوبیت محله افزوده است.

چطوری برم پاسداران

متروی پاسداران

اگر می‌خواهید با مترو به پاسداران بروید، می‌توانید قلهک یا نوبنیاد پیاده شده و ادامه مسیر را سوار تاکسی شوید. یا اینکه میرداماد پیاده شده و مجدداً سوار اتوبوس‌های ارتش شوید

خطوط تاکسی پاسداران

از طریق تاکسی‌های موجود در میدان‌های تجریش، آزادی و قدس یا ایستگاه‌های میرداماد، قلهک و نوبنیاد می‌توانید به پاسداران برسید

قیمت آپارتمان در پاسداران تهران

آپارتمان‌های پاسداران تنوع قیمت زیادی دارند. قیمت خرید آپارتمان در پاسداران به دلایلی ازجمله متراژ، سن بنا و محل قرارگیری ساختمان متفاوت است. از ارزان‌ترین محله‌های پاسداران برای خرید آپارتمان می‌توان به خیابان هروی و بخش‌هایی از محله اختیاریه شامل فرمانیه و اقدسیه اشاره کرد. قیمت خرید آپارتمان در محله‌های مذکور از متری ۱۲ میلیون نومان شروع‌شده و تا متری ۲۵ میلیون تومان ادامه دارد. همان‌طور که در بالا نیز گفته شد گران‌ترین محله پاسداران برای خرید آپارتمان، خیابان گلستان می‌باشد. قیمت خرید آپارتمان در محله گلستان از متری ۱۷ میلیون تومان شروع‌شده و تا متری ۳۶ میلیون تومان ادامه دارد.

قیمت خانه ویلایی در پاسداران تهران

قیمت خرید خانه ویلایی در پاسداران رنج ثابتی ندارد و نرخ قیمت هر مترمربع خانه ویلایی در محله‌های و خیابان‌های مختلف پاسداران متفاوت است.

منبع : https://www.fardanews.com

 

 


ستاره درخشش بازدید : 105 یکشنبه 12 خرداد 1398 نظرات (0)

سکونت در محلات شمالی تهران همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی در قسمت‌های خوش آب‌وهوای پایتخت به‌شمار می‌آید. در این میان دروس و اختیاریه با توجه به امکانات، شرایط و ویژگی‌های جذاب‌شان یکی از اولویت‌های افراد برای خرید خانه یا رهن و اجاره‌ آپارتمان در تهران هستند. خطوط حمل‌ونقل عمومی، پارک‌ها، پیشینه‌ی تاریخی، امکانات شهری، طراحی سازمان‌دهی شده‌ی خیابان‌ها و... از ویژگی‌های این دو محله محسوب می‌شود.

محله‌ی دروس را می‌توان محل سکونت اقوامی کهن و بسیار قدیمی دانست. ارمنیان ساکن این منطقه و سایر بومیان آن به مشاغل کشاورزی و دامداری مشغول بودند. جریان دو قنات مهم نصرت و شیبانی از آن زمان تا به‌حال یکی از دلایل پیشرفت و آبادی روزافزون این محله است. سلطنت سلسله‌ی قاجار شروعی بر رونق بیشتر این محله و شکل‌گیری دروس به‌عنوان یکی از بهترین‌ محلات تهران به‌شمار می‌آید. قنات‌ها وچشمه‌های زیرزمینی آب، باغ‌ها و فضاهای سبز متعددی در این محله ایجاد کرده‌اند که به اهمیت این محله در بازار املاک تهران می‌افزاید. درنظر گرفتن اصول شهرسازی و طراحی خیابان‌هایی استاندارد از ایجاد ترافیک در این محلات جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جالب دروس می‌توان به قرارگیری بیشترین تعداد سفارتخانه‌های خارجی، نقش آن در جنگ جهانی دوم و سکونت افراد سرشناس تاریخ معاصر اشاره کرد.

منطقه‌ی اختیاریه نیز مانند دروس پیشینه‌ی تاریخی ارزشمندی دارد. نام این محله از نام مالک سراسر این منطقه، با عنوان صاحب اختیار گرفته شده است. در طول تاریخ رشته قنات‌های این منطقه تاثیری چشمگیر در آبادی اختیاریه داشته‌اند. با توجه به خیابان‌بندی‌های صحیح، ترافیک کم، باغ‌ها و فضاهای سبز این منطقه انتخابی مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که از زندگی در محلات دنج و خلوت لذت می‌برند. همه‌ی ویژگی‌های مطرح‌شده درباره‌ی این دو محله‌ی قدیمی دلیلی بر محبوبیت آن‌ها میان متقاضیان خرید آپارتمان است. اگر شما هم قصد خرید خانه در این محلات را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت خرید آپارتمان در دروس و آپارتمان پاسداران بپردازیم.

 

آپارتمان‌هایی در متراژ زیر 100 متر

خرید آپارتمان‌هایی با متراژ زیر 100 متر همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های سه یا چهار نفره محسوب می‌شود. همچنین برای خرید اینگونه آپارتمان‌ها نیاز به سرمایه‌ی کمتری خواهید داشت. برای خرید آپارتمان در اختیاریه با متراژ 85 متر و دو خوابه باید بودجه‌ای حدود دو میلیارد تومان فراهم کنید. قیمت خرید آپارتمان در اختیاریه با متراژ96 متر و سال ساخت 1382 حدود یک میلیارد و 850 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. یک واحد آپارتمان در محله‌ی دروس به قیمت 2 میلیارد تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد نوساز، نورگیر و 76 متری به دو اتاق خواب با چشم‌اندازی جذاب مجهز است. بودجه‌ی یک میلیارد و 500 میلیونی سرمایه‌ی لازم برای خرید آپارتمان 65 متری در دروس به‌شمار می‌آید. این خانه‌ی دو خوابه با سال ساخت 1380 محیط داخلی تمیز و لوکسی دارد. برای خرید یک خانه‌ی بسیار قدیمی و قابل سکونت در اختیاریه با متراژ 52 متر باید 780 میلیون تومان هزینه کنید. اگر سرمایه‌ی کمتری برای خرید خانه در این محلات دارید آپارتمان‌های با متراژ کم را در نظر بگیرید. بودجه‌ی لازم برای خرید آپارتمان یک خوابه و 45 متری در دروس با سال ساخت 1380 یک میلیارد و 400 هزار تومان است.

 

آپارتمان‌هایی در متراژ بین 100 تا 200 متر

اگر شما خانواده‌ای چهار یا پنج نفره دارید خانه‌های با متراژ بین 100 تا 200 متر را برای خرید انتخاب کنید. بیشتر این خانه‌ها فضایی مناسب برای رفاه افراد خانواده دارند. به عنتوان مثال اگر قصد خرید آپارتمان دروس را دارید باید بدانید که یک آپارتمان نوساز و لوکس با متراژ 200 متر در محله‌ی دروس به قیمت 44 میلیارد به‌فروش می‌رسد. ویژگی‌های جذاب این آپارتمان باعث محبوبیت آن میان متقاضیان املاک شده است. سه اتاق خواب مستر، لوله‌کشی‌های ضدصدا، کابینت‌های گلاس، تراس بزرگ و سرسبز، دو پارکینگ، دو آسانسور، سالن اجتماعات بزرگ، لابی شیک، حیاط دلنشین با باغچه‌های سرسبز و... از خصوصیات این ملک به‌شمار می‌آید. البته واحدی آپارتمانی با متراژ 200 متر و مشخصاتی مشابه این مورد در محله‌ی اختیاریه با قیمت 33 میلیارد تومان فروخته می‌شود. شما به سرمایه‌ای 31 میلیاردی برای خرید آپارتمان نوساز، سه خوابه و با متراژ 160 متر در دروس نیاز دارید. برای خرید آپارتمانی در دروس با متراژ 145 متری باید بودجه‌ای 28 میلیاردی فراهم کنید. این واحد نورگیر و سه خوابه فضایی شیک و لوکس دارد. اگر قصد خرید خانه‌ای با متراژ 120 متر در دروس را دارید باید 28 میلیارد تومان بپردازید. این خانه‌ی دو خانه به آسانسور، انباری، لابی، تراس و پارکینگ مجهز بوده و در سال 1380 ساخته شده است. اگر سرمایه‌ی محدودی در اختیار دارید، به‌سراغ خانه‌هایی با سال ساخت قدیمی‌تر بروید. آپارتمانی 163 متری واقع در محله‌ی دروس با قیمت 19 میلیارد به‌فروش می‌رسد. این واحد دو خوابه با حیاط بزرگ و سرسبز در سال 1370 ساخته شده است.

 

آپارتمان‌هایی در متراژ بین 200 تا 300 متر

به‌طور کلی خانواده‌های پرجعیت یا متمول از متقاضیان اصلی خرید آپارتمان در متراژ بین 200 تا 300 متر در محله‌های دروس یا اختیاریه هستند. برای خرید آپارتمان 300 متری در خیابان هدایت باید 38 میلیارد هزینه کنید. این خانه‌ی چهار خوابه و لوکس با نمایی فوق‌العاده زیبا و چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از شهر تهران به مخاطبان عرضه می‌شود. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آپارتمان در محلات شمالی تهران واحدی با متراژ 280 متر واقع در دروس به‌شمار می‌آید. برای خرید این خانه‌ی نوساز و چهار خوابه باید سرمایه‌ای 50 میلیاردی داشته باشید. این واحد مجهز به روف گاردن، لابی، باربیکیو، استخر، سالن اجتماعات، آسانسور، پارکینگ و بهترین تاسیسات و مصالح ساختمانی است. اگر شما هم تمایل به خرید خانه‌ای بسیار لوکس دارید به شما آپارتمانی شیک و شگفت‌انگیز در دروس را پیشنهاد می‌کنیم. این آپارتمان با متراژ 295 متر و چهار اتاق خواب ویژگی‌هایی مانند نور عالی، آشپزخانه‌ی چوب، سه پارکینگ، اتاق مستر، سالن ورزش، سالن اجتماعات و لابی دارد. شما می‌توانید آپارتمانی نوساز، چهار خوابه با منظره‌ای چشم‌نواز و متراژ 255 متر را در محله‌ی اختیاریه به قیمت 35 میلیارد بخرید. همین میزان از سرمایه برای خرید خانه‌ای 245 متری و نوساز در دروس نیاز است. این واحد آپارتمانی مشخصاتی مانند نورگیر بودن، سه خواب، دو پارکینگ، سونا، استخر، جکوزی، روف گاردن و حیاطی بزرگ و سرسبز دارد. قیمت خرید آپارتمانی 215 متری، نوساز و سه خوابه در دروس 30 میلیارد تومان محاسبه شده است.

 

آپارتمان‌هایی با متراژ بین 300 تا 400 متر

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که خرید آپارتمان‌های با متراژ 300 تا 400 متر مخاطبان ویژه‌ای را می‌طلبد. این آپارتمان‌ها در محلات شمالی تهران به‌ویژه دروس به‌وفور یافت می‌شوند. اغلب این آپارتمان‌ها با حفظ فضای سبز و درختان محیطی لوکس، شیک و بسیار حیرت‌انگیز دارند. شما با سرمایه‌ی 45 میلیاردی می‌توانید خانه‌ای با متراژ 350 متر در دروس بخرید. این خانه‌ی دو خوابه و شیک چهار اتاق خواب، چهار پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سوییت جداگانه و 60 متری و... دارد. آپارتمانی 360 متری با چهار اتاق خواب در اختیاریه به متقاضیان مسکن ارایه می‌شود. این خانه که با بهترین مواد و مصالح ساخته شده، با مشخصاتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی داکت اسپلیت، کفپوش سنگی و... به قیمت 43 میلیارد و 200 میلیون به‌فروش می‌رسد. شما می‌توانید با سرمایه‌ی 44 میلیارد و 500 میلیون تومان آپارتمانی نوساز، چهار خوابه و 370 متری در محله‌ی اختیاریه بخرید. قیمت خرید آپارتمانی 320 متری در اختیاریه 38 میلیارد و 450 میلیون درنظر گرفته شده است. این واحد نورگیر دوپارکینگ مجزا و چهار اتاق خواب بزرگ دارد. برای خرید آپارتمان 330 متری در دروس با امکانات مختلفی مانند دو اتاق خواب، دو اتاق مستر، سه بالکن بزرگ، سه پارکینگ و... باید 40 میلیارد تومان هزینه کنید. اگر قصد سکونت در خانه‌های ویلایی دروس را دارید، باید سرمایه‌ی بسیار بیشتری همراه داشته باشید. یک خانه‌ی ویلایی و لوکس با متراژ 400 متر در دروس با قیمت 100 میلیارد به‌فروش می‌رسد.

 

جمع‌بندی

آب‌هوای شگفت‌انگیز، رفت‌وآمد کم و مناطق سرسبز از دلایل محبوبیت محلات شمالی برای سکونت هستند. سرمایه‌ی لازم برای خرید خانه در این محلات به عوامل متعددی مانند سال ساخت بنا، شمالی یا جنوبی بودن ملک، نوع مصالح به‌کاررفته، کیفیت تاسیسات، امکانات جانبی، دسترسی به خیابان‌های اصلی، نقشه‌ی خانه و... بستگی دارد. اگر شما هم تمایل به خرید آپارتمان با متراژ زیر 100 متر را دارید، به‌طور میانگین برای هر متر باید بین 15 تا 23 میلیون تومان هزینه کنید. در مجموع با توجه به لوکس بودن بیشتر خانه‌های با متراژ بالای 100 متر در محلات دروس و اختیاریه می‌توان قیمت‌هایی بسیار بالا را برای این آپارتمان‌ها انتظار داشت. قیمت خرید آپارتمان با متراژ بین 100 تا 200 متر در محلات دروس و اختیاریه بین 100 تا 200 میلیون متغیر است. اگر به‌سراغ واحدهایی با متراژ 200 تا 300 بروید با قیمت‌های مشابهی مواجه می‌شوید. بودجه‌ی لازم برای خرید هر متر آپارتمان با این متراژ بین 120 تا 180 میلیون تومان تخمین زده شده است. آپارتمان‌های با متراژ بالای 300 متر در این محلات به قیمت 120 تا 200 میلیون برای هر متر فروخته می‌شوند. اما اگر قصد خربد خانه‌های ویلایی در دروس یا اختیاریه را دارید باید هزینه‌ی بسیار زیادی را بپردازید. قیمت خرید خانه‌ی ویلایی از 250 میلیون تومان برای هر متر شروع شده و با توجه به متراژ ویلا و امکانات آن تغییر می‌کند. در آخر اگر تصمیمی جدی برای خرید آپارتمان پاسداران یا دروس را دارید، همه‌ی جوانب را بسنجید و خانه‌های متعددی را بازدید کنید. پس از مقایسه‌ی شرایط آپارتمان‌ها با هم و درنظر گرفتن میزان بودجه‌تان بهترین گزینه را برای خرید آپارتمان انتخاب کنید.

منبع :http://roozno.com/fa/news/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 3,026
  • بازدید کلی : 23,819